miercuri, 15 septembrie 2010

FCM Tirgu Mures - Gaz Metan Medias 1-0

FC Municipal Tîrgu-Mureş şi-a trecut în cont cea de-a 2-a victorie a sezonului, 1-0 cu Gaz Metan Mediaş. Unicul gol al partidei a fost reuşit de Florin Dan, în minutul 27, mingea trimisă de acesta din lovitură liberă fiind uşor deviată de zidul medieşan. Pe lângă acest gol, FCM a mai rata şi alte oportunităţi prin F. Stângă, Didi şi Vancea. Oaspeţii au ameninţat poarta lui Şteţca prin faze fixe din preajma careului, profitând de statura fundaşilor Markovic (2,04) şi Trtovac (1,92).

Partida, urmărită de peste 5.000 de spectatori, a fost una încrâncenată. Bălău şi-a spart capul chiar în debutul jocului, după un duel aerian. În minutul 85, Pîrvulescu de la Gaz Metan a fost eliminat după ce l-a lovit pe Vasilache.

La finalul jocului, antrenorul Ioan Ovidiu Sabău s-a declarat extrem de mulţumit de rezultat: "era o partidă importantă pentru noi. Am pregătit jocul pentru a nu primi gol. Ştiam că Mediaş-ul este o echipă periculoasă pe contraatac. Le-am închis spaţiile şi până la urmă am reuşit să câştigăm. După câteva zile de antrenamente nu puteam face spectacol, important era să câştigăm. Mergem la Cluj la victorie."

Iată şi formaţiile care au evoluat:

FCM - Şteţca - Popete, Bălău, C. Munteanu. D. Matei (cpt.) - Biţiş (65' Roman), Fl. Stângă, Onicaş, Fl. Dan (70' Vasilache) - Didi, Vancea (77' Stere).
Gaz Metan - Pleşca - Trtovac, Fl. Lazăr, Akaki (74' Liţu), Markovic - Al. Muntean (60' Miclea), Hoban, Todea, Pîrvulescu - Silvăşan, Eric (90' Bozeşan).

Cartonaşe galbene: Vasilache, C. Munteanu, D. Matei - Eric, Trtovac, Markovic

Cartonaş roşu: Pîrvulescu

sursa: fcm-tirgumures.ro

La acest meci, noi cei din LVM, am fost prezenti intr-un numar de 40 de persoane, am cantat pe durata intregului meci. In timpul meciului am afisat mesajul: "FCM, cand sunt cu tine am o stare de euforie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu