vineri, 17 iunie 2011

COMUNICAT LEGIO VICI MARIS !!!

Noi grupul Legio Vici Maris,înfinţat în anul 2010, susţinători ai echipei de fotbal "Fotbal Club Municipal Tîrgu Mureş", total independenţi de club ,în urma problemelor apărute, am decis să ne autosuspendăm pe termen nelimitat din peluză.
Le mulţumim tuturor celor care ne-au sprijinit şi au fost alături în decursul acestui sezon 2010-2011,probabil cel mai frumos an din viaţa multora.
Sfatul nostru pentru toţi susţinători echipei FCM Tîrgu Mureş este să fie alături de echipă în continuare şi la bine şi la rău.
..."Pentru echipa mea, pentru oraşul meu.
Voi fi aici şi voi striga mereu
Atât de tare eu voi striga
Pentru că FCM este VIAŢA MEA!"


FCM CÂND SUNT CU TINE, AM O STARE DE EUFORIE !

Cu respect LVM !!!
HAI FCM, Hai Tîrgu Mureş !!!

30 de comentarii:

  1. Multe motive ! Claudiu...

    RăspundețiȘtergere
  2. hai lvm !luptati si la final veti castiga

    RăspundețiȘtergere
  3. Prea mult...când toţi te fut din toate direcţile, e greu...Cam proşti oamenii din Tg. Mureş pentru a înţelege şi practica ultraseria, pentru majoritatea a fi un suporter, înseamnă a suge din club, a cere mult şi a nu oferi decât foarte puţin...Ţin să precizez şi faptul că în Tg. Mureş dacă mergi meci de meci şi îţi susţii echipa, eşti văzut în ochii jandarmilor un huligan şi trebuie să fii eliminat... proşti cu două clase...Eu unul voi reveni cu plăcere şi mă voi implica când va dispărea gaşca asta de oportunişti, microfoanele şi toate lucrurile penibile, până atunci, cetăţean... Doar FCM!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu sunt in galerie ,dar sunt un mare fan al galeriei LVM !sper sa va vedem pe voi cum cantati si faceti show !dar nu in galeria offciala !sper sa avem si noi o galerie de care sa fim mandrii !

    RăspundețiȘtergere
  5. hai sa ne adunam si sa facem o galerie ...asa sa ne adunam de l 100 in sus toti zic ca le pare rau si vrajeli da hai sa facem o galerie..ma refer l aia care zic ca va admira si tote prostile ..hai sa facem o galerie sa ne adunam calumea de l 100 in sus si ce ne mai pot face jandarmi sa ne suga d pwla

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta am incercat doar ca... nu sunt oameni cu mentalitate in oras si multi nici nu isi pot forma o mentalitate din cauza "ofertelor tentante de dincolo"...

    RăspundețiȘtergere
  7. eu daca as merge in galerie 100 % la voi as merge !!de ce sa merg la galeria officiala sa ma uit cum bate toba sau sa strig dale gol !hai sa facem ceva,sa vedem oamenii ar veni in LVM si sa facem o surpriza mare !

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum spunea norbi, este foarte greu sa atragem noi oameni alaturi de noi atata timp cat de dincolo vor fi momiti de "oferte tentante"

    RăspundețiȘtergere
  9. unde sa ne adunam 100 de oameni?cand pana acuma de cand am anuntat comunicatul au postat 10 oameni.

    RăspundețiȘtergere
  10. ceva ar trebui facut ! numai ca nu prea vin oameni in LVM cand dincolo e gratis !

    RăspundețiȘtergere
  11. ala nu ai om care merge in galeria oficeala pentru ca ai gratis ..bag pwla in ei bani 5..10..pana in 20 sa fie biletu bagi pwla in ei bani..daca si pt atata te caci p tine da-o in colo d treaba

    RăspundețiȘtergere
  12. plus cateva sute pt deplasare ..no facem o galerie baieti ne adunam?????

    RăspundețiȘtergere
  13. da putem facem numai lumea sa vina in galerie !eu as veni !dar eu sunt numai 1 mai trebuie multi !

    RăspundețiȘtergere
  14. putem face o surpriza mare numai oameni trebuie !chemati prieteni,prietene pe toata lumea !!putem face ceva impreuna

    RăspundețiȘtergere
  15. adunativa voi 10-15 mergeti la meciuri si daca va mentineti atunci cu siguranta vi se va alatura si LVM-ul

    RăspundețiȘtergere
  16. kk no ma hai sa ne adunam bag pwla sa sustinem echipa ...haideti sa ne adunam nu va uitati l bani si haideti in pwla me

    RăspundețiȘtergere
  17. :)) end the game it's over

    RăspundețiȘtergere
  18. vad cu mare tristete ca deja so renuntat o postat cativa care so razgandit repede

    RăspundețiȘtergere
  19. Care îs ăia care sau răzgândit? Şi la ce te referi mai exact ?

    RăspundețiȘtergere
  20. nu l voi din lvm ma referam l cativa de aicea care le trebuia sa facem galerie si o renuntat eu
    acuma aia incerc deja mi-am adunat 50 sigur cu care ne-am si intalnit mai is niste detali care trebe rezolvate da in mare parte ai gata ..acuma lucram l formarea grupului incercam sa mai adunam inca 20 cel putin ,,lucram l cantece ...cand incepe campionatu o sa ne luam abonamente l tribuna undeva ca sa fim departe de galeria oficeal si o sa incercam sa facem fata si acasa si in deplasari daca nu se poate o sa renuntam ....sper ca dupa 2sau 3 meciuri daca ne descuram sa vina si lvm sa ne ajute ...pana acuma am treaba merge strung si o se mire lumea ce bine organizati suntem in adevaratul sens al cuvantului ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. O galerie adevarata sta la peluza, nu in tribuna !

    RăspundețiȘtergere
  22. tentatia a fost mare...dar si-a atins scopul:)

    RăspundețiȘtergere
  23. care vreti sa veniti in galerie??????mi-am facut o galerie care suntem 120 d persone si mai asteptam si alte persone ..este o galerie p cont propriu care sa format de 1 luna pana acuma suntem 120 d persone o galerie care ne vom lua abonamente l tribuna si de acolo vom incuraja echipa cu cantece si tot ....in mare parte pana acuma merge lux treaba ..care vreti sa venit sunteti bineveniti

    RăspundețiȘtergere
  24. Cred ca daca ati sta la peluza ar fi mult mai ok si poate s-ar alatura mai multi oameni. Locul unei galerii este in peluza, nu in tribuna ! Acolo stau doar cei ce privesc fotbalul ca pe o piesa de teatru, nu cei care canta indiferent de scorul de pe tabela!

    RăspundețiȘtergere
  25. V-am admirat, chiar mi-a placut faptul ca o mica galerie ca a voastra canta meci de meci pentru FCM.

    Acum este decizia voastra daca chiar vreti sa va retrageti insa ar fi pacat. Multa bafta LVM si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  26. Locul nostru va rămâne mereu acolo chiar dacă suntem suspendaţi, nucleul grupului mai există, dar e un număr prea mic pentru a mai conta. Văzând că suntem într-o continuă descreştere, am luat decizia asta. Aştept cu nerăbdare vremurile în care vom reveni şi ne vom implica la fel de mult ca în perioada de la începutul nostru în peluză. Hai FCM! şi sper să ne ridicăm şi noi, cei din Tîrgu Mureş la nivel de suporteri...

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna. Caut suporteri ai echipei ASA Tg Mures, cu care as vrea sa vorbesc despre.existenta sau inexistenta galeriei acestei echipe. .
    Sunt ziarist si ma intereseaza sa scriu (sa public) despre galeria echipei actuale ASA Tg Mures. Daca e cineva interesat, sunati-ma la 0742.307.309
    Multumesc. (berea o dau eu!).

    RăspundețiȘtergere