joi, 12 august 2010

Poze cu LVM de la meciul cu Unirea !





Noi cei din Legio Vici Maris am fost prezenti la aceasta partida in numar de aproximativ 30 persoane, probabil ca am fost asa putini din cauza biletelor care au fost prea scumpe. Inevitabil ca in prima etapa am intampinat aceeasi problema...nu am fost lasati din nou de catre jandarmerie si firma de paza sa ne punem banneru pe gard acestia invocand motivele ca numa ceilalti is galerie etc...
In timpul partidei dintr-o data se aude din parte galeriei oficiala catre noi " plecati acasa" si ca ei is galerie si nu noi etc...noi le-am raspuns prin "sunteti penibili" (cam toata lumea zice asta), inca ei au curajul catre noi sa strige plecati acasa...cand ei defapt au intrarea gratuita la meci iar noi platim totul din banii nostrii.Oricum niste gunoaie de oameni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu